Zgodnie z dyrektywą 2009/136/WE informujemy, że strona ta wykorzystuje własne techniczne pliki cookie oraz korzysta z plików cookie osób trzecich w celu umożliwienia efektywniejszego poruszania się po stronie oraz prawidłowego korzystania z niej.
Home
Roter Hahn

Marka Roter Hahn

Nasza misja

"Staramy się choć trochę przybliżyć wiejski styl życia w Południowym Tyrolu!“

Poznać prawdziwe gospodarstwo

„Roter Hahn“ oferuje możliwość spędzenia pełnych wrażeń, radosnych chwil w miłej, domowej atmosferze. Najważniejsze elementy naszych ofert:

  • gospodarstwa prowadzące działalność rolną,
  • dostępność produktów wytworzonych w gospodarstwie,
  • prawdziwa gościnność.


Marka „Czerwony Kogut“ gwarantuje jakość i transparentość, które zapewnia poprzez formułowanie surowych kryteriów jakościowych oraz przeprowadzanie regularnych kontroli.

Cel

Celem marki "Roter Hahn" jest długotrwała promocja trzech rodzajów działalności dodatkowej południowotyrolskich gospodarstw.

W małych gospodarstwach włacicielom coraz trudniej utrzymać się z samego tylko rolnictwa. W związku ze spadającymi cenami produktów rolnych coraz więcej gospodarzy musi poszukiwać innych rodzajów działalności. Praca zarówno w gospodarstwie, jak i poza nim oznacza podwójne obciążenie dla rodzin. Chodzi zatem o to, aby wesprzeć gospodarstwa w uzyskiwaniu dodatkowego dochodu w ramach ich podstawowej działalności i zapewnić zrównoważony rozwój wiejskigo środowiska w Południowym Tyrolu.

Historia

This Item uses Adobe Flashplayer.
You can download it using the button below.

Get Adobe Flash player

W 1998 roku powstaje marka Czerwony Kogut. Liczba łóżek w gospodarstwach agroturystycznych wynosiła w tamtym roku 15.067, odnotowano 108.535 gości i 797.688 noclegów.